Sağlık

Bu 4 basit adımla siz de sadece 1 haftada düz bir karına sahip olabilirsiniz!

Düz bir karına sahip olmak istiyor ama ne yaparsanız yapın göbeğinizden kurtulamıyor musunuz? Düz bir karına sahip olmanızı engelleyen birçok faktör olsa da sadece bu 4 kolay yolu uygularsanız sonuçları 1 hafta içinde görmeye başlayabilirsiniz.

Kaynak:https://www.wikihow.com/Get-a-Flatter…

Sadece bir haftada düz bir karın elde etmek zor olsa da imkansız değildir.

Listemizde sıraladığımız noktalara dikkat ettiğiniz takdirde sadece 7 gün içinde sonuçları görmeye başlamanız oldukça mümkün!

1. Eğitim değerlidir.

Düz bir karna sahip olmak istiyorsanız sistematik eğitim değerlidir. Örneğin günlük yürüyüşler yapmayı deneyebilirsiniz. Duke Üniversitesi tarafından yapılan bir araştırma, aerobik antrenmanın derin ve visseral göbek yağını yakmanın en etkili yolu olduğunu buldu.

Mekik gibi karın kaslarınızı güçlendirecek diğer antrenman yöntemleri de yardımcı olacaktır.

Mekik, tahta ve sınav gibi antrenman prosedürleri karın kaslarınız için çok etkili olduğu kadar kaslarınızı da güçlendirir. Bu eğitim yöntemlerini kullanmak düz bir karına sahip olmanıza yardımcı olacaktır.

2. Diyetinize dikkat edin.

Yapabileceğiniz en kolay yöntemlerden biri, bir kerede büyük porsiyonlar yemek yerine küçük ama sık porsiyonlar yemektir. Ayrıca lifli gıdaları tüketirken ekmek, makarna gibi gluten içeren gıdalardan uzak durmanız da sindirim sisteminize yardımcı olacaktır.

Meyve gibi besinleri tüketirken de dikkatli olmakta fayda var.

Meyveler sağlık için mükemmel besinler olsalar da midenizin gerilmesine neden olurlar. Bu nedenle düz bir karına sahip olmak istiyorsanız günde 80 gram tüketmeniz sizin için daha iyi olacaktır.

3. Sistemik sıvı tüketmeyi unutmayın.

Sıvı tüketimi sadece düz bir karın için değil sağlık için de çok değerlidir. Ülkü olarak günde 2 litre su tüketmeniz sizin için en doğrusu olacaktır. Ayrıca yeşil çay içmek ve içeceklerinize zencefil eklemek midenizdeki şişkinliğin azalmasına yardımcı olacaktır.

Bunun yanında süt ve gazlı içeceklere dikkat!

Özellikle laktoza karşı hassasiyetiniz varsa midenizde şişkinliğe neden olabilir ve sindirim sisteminizi kötü etkileyebilir. Ayrıca gazlı içecekler de benzer bir etki yaratarak düz bir karına sahip olmanızı engelleyebilir.

4. Duruşunuz karnınızın görünüşünü etkiler!

Göbekleri olduğunu sanan pek çok insan aslında berbat bir duruşları olduğu için öyle görünüyor. Otururken midenizin dışarı çıkması oldukça normaldir. Öte yandan gün içinde dik durmanız ve duruşunuzu düzeltmeniz de karnınızdaki şişkinliğin azalmasına yardımcı olacaktır.

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu